Интересуетесь инструментами интернет-маркетинга?

27.10.2015 Journal of Retailing. Susan Rose, Moira Clark, Phillip Samouel, Neil Hair

Want to learn e-commerce marketing tools?
Download an article for free

Интересуетесь инструментами интернет-маркетинга?
Скачайте бесплатно полезную статью

The theoretical understanding of online shopping behavior has received much attention. Less focus has been given to the formation of the customer experience (CE) that results from online shopper interactions with e-retailers. This study develops and empirically tests a model of the relationship between antecedents and outcomes of online customer experience (OCE) within Internet shopping websites using an international sample. 

Чтобы скачать статью БЕСПЛАТНО, зарегистрируйтесь в форме ниже.

Поля, отмеченные звездочкой (*) обязательны для заполнения.

Ваше имя и фамилия(*)
Please type your full name.

E-mail(*)
Invalid email address.

Тел. и код города
Неверный ввод

Название компании
Неверный ввод

Должность
Неверный ввод